Články

  • Současnost a budoucnost koňaku

    Brandy, a koňak coby její nejslavnější a nejprestižnější zástupce, mají tak trochu auru něčeho z dob dávno minulých. Jenže i Francouzi, u kterých balónová sklenka s koňakem patří společně s bagetou v podpaždí a pruhovaným tričkem k nejčastějším klišé při jejich zobrazování, mnohem častěji než po brandy sáhnou po rumu, o whisky drtivě dominující trhu ani nemluvě.

    Přečíst
  • Monet, Manet, Renoir a všichni ostatní

    V době, kdy vychází toto červnové číslo, probíhá v Jízdárně Pražského hradu výstava Impresionismus od úsvitu do soumraku, která se zaměřuje na slovinské umělce. Mnohem slavnějšími představiteli tohoto směru se však stali v titulku zmínění francouzští pánové, jejichž rozostřené krajinky nahradily precizně zpracované ovocné mísy a lovecká zátiší holandských umělců 17. století.

    Přečíst
  • Inspirováno uměním

    Když se umělců zeptáte, kde berou inspiraci pro své dílo, velmi často vám odpoví, že tvůrčí nápady čerpají ze všeho kolem sebe. I v koktejlovém světě se lze samozřejmě inspirovat uměním, proto jsme tři barmany požádali, aby si vybrali kterékoli umělecké dílo a vytvořili koktejl, který z něj bude vycházet.

    Přečíst
  • Tokio: Největší město světa

    Nealkoholické nápoje, známé také jako soft drinks, se dnes těší velkému zájmu. Výrobci i podniky reagují na přání svých klientů a hostů, kteří sice nemají zájem o „pouhou“ vodu z vodovodu, ale zároveň sledují trendy a svůj kalorický příjem. Byly ovšem doby, kdy „kolalokovou“ limonádu chtěl pít každý.

    Přečíst
  • Killing me softly

    Nealkoholické nápoje, známé také jako soft drinks, se dnes těší velkému zájmu. Výrobci i podniky reagují na přání svých klientů a hostů, kteří sice nemají zájem o „pouhou“ vodu z vodovodu, ale zároveň sledují trendy a svůj kalorický příjem. Byly ovšem doby, kdy „kolalokovou“ limonádu chtěl pít každý.

    Přečíst
  • Kterak se Honza ambasadorem stal

    Je tomu už pár měsíců, kdy jsem natrefil na možnost stát se brand ambasadorem značky Licor 43. V té době jsem sice pro jednu značku už pracoval, ale nějak jsem cítil, že jsme si spolu ve finále moc nesedli. Proto jsem se rozhodl zkusit své štěstí. Překvapivě hladce jsem proplouval jedním kolem za druhým, až jsem se najednou ocitl ve Žlutých lázních a podepisoval jsem smlouvu s mým novým šéfem z Belgie.

    Přečíst
  • Soutěž o nejlepší Bavorák

    Že Fernet Stock nepatří do starého železa dokazuje nejen jeho receptura, kterou nebylo za celých 127 let nutné měnit, ale také nový design láhve a nyní i barmanská soutěž Můj Fernet Stock Bavorák.

    Přečíst
  • Zpátky ke kořenům

    Jako malá holka jsem si často hrála se sestrou na pískovišti. Stavěly jsme hrady z písku, ale hlavně jsme vařily ty nejchutnější pokrmy z hlíny, kamení, písku a všelijakých rostlin. Měli jsme dům se zahradou, takže naše „vaření” vždy obsahovalo sezónní květiny; od pampelišek a růží přes lichořeřišnice až po nějaký ten hrášek. Netušila jsem, že před těmi skoro dvaceti lety jsem byla trendy a se sestrou jsme „vařily“ ve stylu foragingu.

    Přečíst
  • Barlife získal Zlatý středník a stal se nejlepším B2B médiem

    Ve čtvrtek 25. dubna se ve smíchovském Vienna House Andel´s Prague se vyhlašoval 17. ročník profesní soutěže Zlatý středník, během něhož Barlife celkem suverénně ovládl kategorii Nejlepší B2B časopis a noviny. Potvrdila se tak nejen kvalita našeho média, i v porovnání s ostatními přihlášenými, ale také fakt, že naše práce má smysl. Právě teď je ovšem ten okamžik, kdy je nezbytné neusnout na vavřínech, ale dál se rozvíjet a zlepšovat.

    Přečíst