Články

  • Kterak se Honza ambasadorem stal

    Je tomu už pár měsíců, kdy jsem natrefil na možnost stát se brand ambasadorem značky Licor 43. V té době jsem sice pro jednu značku už pracoval, ale nějak jsem cítil, že jsme si spolu ve finále moc nesedli. Proto jsem se rozhodl zkusit své štěstí. Překvapivě hladce jsem proplouval jedním kolem za druhým, až jsem se najednou ocitl ve Žlutých lázních a podepisoval jsem smlouvu s mým novým šéfem z Belgie.

    Přečíst
  • Soutěž o nejlepší Bavorák

    Že Fernet Stock nepatří do starého železa dokazuje nejen jeho receptura, kterou nebylo za celých 127 let nutné měnit, ale také nový design láhve a nyní i barmanská soutěž Můj Fernet Stock Bavorák.

    Přečíst
  • Zpátky ke kořenům

    Jako malá holka jsem si často hrála se sestrou na pískovišti. Stavěly jsme hrady z písku, ale hlavně jsme vařily ty nejchutnější pokrmy z hlíny, kamení, písku a všelijakých rostlin. Měli jsme dům se zahradou, takže naše „vaření” vždy obsahovalo sezónní květiny; od pampelišek a růží přes lichořeřišnice až po nějaký ten hrášek. Netušila jsem, že před těmi skoro dvaceti lety jsem byla trendy a se sestrou jsme „vařily“ ve stylu foragingu.

    Přečíst
  • Barlife získal Zlatý středník a stal se nejlepším B2B médiem

    Ve čtvrtek 25. dubna se ve smíchovském Vienna House Andel´s Prague se vyhlašoval 17. ročník profesní soutěže Zlatý středník, během něhož Barlife celkem suverénně ovládl kategorii Nejlepší B2B časopis a noviny. Potvrdila se tak nejen kvalita našeho média, i v porovnání s ostatními přihlášenými, ale také fakt, že naše práce má smysl. Právě teď je ovšem ten okamžik, kdy je nezbytné neusnout na vavřínech, ale dál se rozvíjet a zlepšovat.

    Přečíst
  • Editorial: Hygge a to ostatní

    Při editování článků pro Barlife 92 jsem narazila na jedno zajímavé slovo, a to friluftsliv. Jedná se o pojem, jehož praktikováním se dostaneme do vnitřní harmonie a mentální pohody. Když si tedy při jeho vyřčení nezamotáte jazyk. O mnoho jednodušší je výslovnost pojmu hygge, kterým se vyjadřuje pohodový přístup k životu, schopnost najít si něco krásného v každém okamžiku a radovat se ze života. Jen praktikováním hygge dojdeme absolutního štěstí, zdá se.

    Přečíst
  • Kentucky Artisan Distillery: Od zmrzliny k zámořskému bourbonu

    Palírna s tímto poněkud podivným jménem vznikla v roce 2012, když si trojice Steve Thompson, Chris Miller a Mike Loring otevřela v kentuckém Crestwoodu destilovnu ve staré továrně na zmrzlinu. Thompson dokonce po pár dnech opustil důchod a mohl nadále využívat svých zkušeností získaných coby ředitel jedné z palíren firmy Brown-Forman.

    Přečíst
  • Václav Šitner: Čím jsem starší, tím víc si cením obyčejných věcí

    Václav Šitner není v nápojovém průmyslu neznámou osobou a za své bezmála čtyřicetileté působení si označení „mistr destilatér“ skutečně zaslouží. Na svém kontě má bezpočet produktů, a to nejen pro Zámecký lihovar a pivovar v Blatné, jehož je spolumajitelem. Při příležitosti nedávného uvedení new make B.Barrel jsme si s Václavem Šitnerem sedli a zavzpomínali nejen na minulost, ale podívali se i trochu do budoucna.

    Přečíst
  • Berlín: Mekka hipsterů

    Progresivní koncepty, otevřené myšlenky a kultura budoucnosti – to vše je spojeno s velkými německými městy. Německo se v posledních letech objevuje také v hledáčku gastronomických expertů a milovníků dobrého jídla a pití, ačkoli by někdo mohl říci, že místní gastronomie je v porovnání s Londýnem a dalšími velkými městy ještě v plenkách. Avšak o opaku tohoto tvrzení se nás snaží přesvědčit středobod německé gastronomické scény – Berlín.

    Přečíst
  • Revize marketingové strategie

    S každým novým rokem přichází prostor a energie na změny. Do začátku roku většina lidí vstupuje s vidinou lepších zítřků a událostí. Konec starého roku je také impulzem pro „úklid stolu“ a revizi všeho, co se našeho podnikání týká. Podívejme se proto tentokrát na aspekty, které by měl každý podnik ve své marketingové strategii zvážit – a pokud možno využít.

    Přečíst