MILUJEME GASTRONOMII

OD ROKU 2004 VYDÁVÁME TIŠTĚNÝ MAGAZÍN

V době, kdy vyšlo první číslo Barlife, na trhu žádný, profesionálně pojatý magazín zaměřený na gastronomii neexistoval. Od té chvíle je naším cílem tvořit ikonický magazín, se kterým čtenář stráví několik dnů, založí si jej do knihovny a bude se k němu vracet. A to se nám splnilo – ani dnes na českém trhu není podobně exkluzivní periodikum věnované gastronomii.

Více než 10 000 stran v Barlife
A každou z nich se snažíme inspirovat, bavit a vzdělávat.

Desetitisíce návštěvníků na unikátních eventech
Které s cílem šířit povědomí o kvalitní gastronomii, organizujeme už 10 let.

Tisíce návštěv barů, bister a restaurací
Prostě to milujeme. Ono taky, kdo by takovou práci nemiloval, že? 

INSPIRUJEME, VZDĚLÁVÁME A BAVÍME UŽ 17 LET

Za necelé dvě desítky naší existence se česká i světová gastronomie hodně posunula. My se také neustále vyvíjíme. Náš cíl však zůstává stejný.

2003 — Vzniká nápad na vytvoření originálního B2B gastro magazínu

2004 — Vychází první číslo Barlife

2005 — Barlife se poprvé stává nečtenějším gastro periodikem v ČR

2006 — Začíná oficiální spolupráce s Drinks International

2007 — Rozšiřujeme distribuci na celou síť Makro 

2008 — Registrujeme ochrannou známku Barlife pro 8 zemí v Evropě

2008 — Poprvé vyhlašujeme Czech Bar Awards

2010 — Začínáme spolupráce s umělci na tvorbě titulních obálek

2011 — Organizujeme první ročník Prague Bar Show

2013 — Organizujeme první ročník RumFestu

2014 — Organizujeme první ročník Ginfestu

2015 — Získáváme ocenění „Nejlepší časopis o nápojích ve střední Evropě“ 

2018 — Organizuje první ročník Whiskyfestu

2019 — Získáváme Zlatý středník za nejlepší B2B časopis v České republice

2020 — Rozšiřujeme cílení na koncové spotřebitele a spouštíme vlastní e-shop

2020 — Vydáváme speciální publikace RumBook a GinBook

2021 —  Rozšiřujeme distribuci o vybraná knihkupectví, e-shopy a zajímavé podniky (PageFive, Book Therapy, NeverEnough Store, Alza.cz, Lepsinalada.cz, Alkohol.cz, Barman.cz, Jidloaradost.cz  atd.) 

VYDÁVÁME GASTRONOMICKÝ ČTVRTLETNÍK

Cílem našeho magazínu, který vychází od roku 2004, je inspirace, edukace a zábava. 

POŘÁDÁME EVENTY 

Organizujeme edukační akce pro profesionály i laickou veřejnost. Všechny naše projekty mají společný cíl – zvyšovat povědomí o kvalitní nápojové gastronomii

SEZNAMTE SE

Na tvorbě všeho kolem magazínu Barlife nás pracuje téměř pět desítek zapalených profesionálů – a zdaleka nejenom z oboru gastronomie.

Martin Kraut
vydavatel

Patrik Medřický
Marketing & online Barlife, e-shop

Zdeněk Kaštánek
barman, spoluzakladatel Proof & Company, spoluzakladatel Trunk Bros

Michaela Vašíčková
Korektorka

Jakub Kaše
Art Director

Tomáš Mozr
barový historik, geograf a publicista

Michaela Svobodová
marketingová specialistka v oblasti gastronomie

Vlaďka Kučerová
publicistka v oblasti gastronomie

Barbora Karchová
provozní Cabaretu de Péchés

Vít Šafář
spoluzakladatel Hedonism Spirit

Daniel Piecuch
architekt, jednatel společnosti Studio PHX s.r.o.

Zuzana Mitvalská
publicistka v oblasti designu

Petra Rybyšarová
Freelance Marketing Manager

Jan Čeřovský
milovník charakterních vín a autor webu jizni-svah.cz

Ladislav Jakl
pivní sommeliér, publicista, prezident První pivní extraligy a popularizátor pivní pestrosti

Jaromír Hanzal
společník pražírny Nordbeans

Jakub Plášek
stratég v brandingové a designové agentuře Cocoon

Další spolupracovníci: 
Jan Boroš, Jan Braniš, Jared Brown, Vítězslav Cirok, Miloš Danihelka, Lukáš Dvořák, Jakub Dvořák, Kamil Foltán, Tereza Fridrichová, Alexandra Hatalovská, Kryštof Hordina, Tomáš Ivančík, Barbora Kebová, Kateřina Kluchová, Robin Kolek, Zdeněk Kortiš, Alex Kratěna, Anistatia Miller, Tomáš Nejedlý, Petra Novak, Daniel Prokeš, Ľuboš Rácz, Václav Rout, Jaroslav Slámečka, Tomáš Trnka, Václav Větvička, Honza Vlasák, Jan Zlámaný

CHCETE OCHUTNAT BARLIFE? NENECHTE SI UJÍT NÁŠ BLOG

ČLÁNKY

Drinkologie: Gimlet na preventivní příděl

Drinkologie: Gimlet na preventivní příděl

Jednoduchý, elegantní i nadčasový - přesně takový je tento výrazně limetkový koktejl s bohatou námořní historií. Jaký je ovšem skutečný příběh tohoto “léčivého” nápoje, o němž americký autor Charles H. Baker Jr. kdysi napsal, že je od Bombaje až po Šanghaj stejně známý jako Martini?

ARMAŇAK - nejstarší brandy na světě

ARMAŇAK - nejstarší brandy na světě

Nejstarší destilát Evropy, poctivý řemeslný produkt butikových vinařství, zažívá renesanci a právem se mu dostává stále větší pozornosti mezi prémiovými destiláty.

Sidecar - Strnulý spolujezdec

Sidecar - Strnulý spolujezdec

Postranní vozík lidově zvaný sajdkára se připojoval k motocyklu a sloužil k přepravě osob či nákladu už na přelomu 19. a 20. století. Stejnojmený koktejl se však dočkal slávy až po první světové válce. Během tohoto válečného konfliktu se totiž zmíněné přídavné zařízení nesmazatelně zapsalo do historie jako jeden z mobilních vojenských prostředků, který dokázal účinně překonávat velké vzdálenosti a zároveň efektivně eliminovat nepřátelské jednotky. Jaký je však příběh stejnojmeného nápoje, jenž dnes patří mezi nejopomíjenější klasické koktejly?

Uganda: Od robusty k výběrové kávě

Uganda: Od robusty k výběrové kávě

Historie kávy v Ugandě se začala psát jen něco málo před sto lety. Ovšem i tak si Uganda stihla za tu dobu vybudovat celosvětový věhlas a zmnohonásobit svou každoroční produkci. Během jednoho století se proměnila z kávového Davida na Goliáše. Dnes se jedná o třetího největšího exportéra robusty na světě. O své místo se ale hlásí také výběrová káva.

Saké, nápoj bohů

Saké, nápoj bohů

Přes rozmach japonské gastronomie u nás saké zůstává poněkud nepochopené. Dostupné jsou zde především základní konzumní varianty, špičkoví představitelé velmi výjimečně. Je to škoda, protože saké má mnoho různých podob a stylů. V mnohém, vůní a chutí i ideálním způsobem servisu, připomíná dobré bílé víno a také se mu někdy rýžové víno říká. Proces vzniku má však s vínem společného jen velmi málo.

Bourbon, příliš velká poptávka

Bourbon, příliš velká poptávka

Americká whisky je mnohem známější pod jménem bourbon, i když nikdo neví, jak k tomu přišla.O původ názvu se pře kentucký okres Bourbon a ulice Bourbon street v New Orleans; obě nesou jméno po francouzské dynastii Bourbonů. Historie výroby bourbonu sice sahá až do 18. století, jenže po dlouhá desetiletí se bourbon nijak nevyvíjel. Federální zákony z roku 1964 a relativně malý zájem konzumentů zakonzervovaly jak výrobu, tak případné inovace. Kdo ví, jaká budoucnost takový bourbon čeká...