MILUJEME GASTRONOMII

OD ROKU 2004 VYDÁVÁME TIŠTĚNÝ MAGAZÍN

V době, kdy vyšlo první číslo Barlife, na trhu žádný, profesionálně pojatý magazín zaměřený na gastronomii neexistoval. Od té chvíle je naším cílem tvořit ikonický magazín, se kterým čtenář stráví několik dnů, založí si jej do knihovny a bude se k němu vracet. A to se nám splnilo – ani dnes na českém trhu není podobně exkluzivní periodikum věnované gastronomii.

Více než 10 000 stran v Barlife
A každou z nich se snažíme inspirovat, bavit a vzdělávat.

Desetitisíce návštěvníků na unikátních eventech
Které s cílem šířit povědomí o kvalitní gastronomii, organizujeme už 10 let.

Tisíce návštěv barů, bister a restaurací
Prostě to milujeme. Ono taky, kdo by takovou práci nemiloval, že? 

INSPIRUJEME, VZDĚLÁVÁME A BAVÍME UŽ 17 LET

Za necelé dvě desítky naší existence se česká i světová gastronomie hodně posunula. My se také neustále vyvíjíme. Náš cíl však zůstává stejný.

2003 — Vzniká nápad na vytvoření originálního B2B gastro magazínu

2004 — Vychází první číslo Barlife

2005 — Barlife se poprvé stává nečtenějším gastro periodikem v ČR

2006 — Začíná oficiální spolupráce s Drinks International

2007 — Rozšiřujeme distribuci na celou síť Makro 

2008 — Registrujeme ochrannou známku Barlife pro 8 zemí v Evropě

2008 — Poprvé vyhlašujeme Czech Bar Awards

2010 — Začínáme spolupráce s umělci na tvorbě titulních obálek

2011 — Organizujeme první ročník Prague Bar Show

2013 — Organizujeme první ročník RumFestu

2014 — Organizujeme první ročník Ginfestu

2015 — Získáváme ocenění „Nejlepší časopis o nápojích ve střední Evropě“ 

2018 — Organizuje první ročník Whiskyfestu

2019 — Získáváme Zlatý středník za nejlepší B2B časopis v České republice

2020 — Rozšiřujeme cílení na koncové spotřebitele a spouštíme vlastní e-shop

2020 — Vydáváme speciální publikace RumBook a GinBook

2021 —  Rozšiřujeme distribuci o vybraná knihkupectví, e-shopy a zajímavé podniky (PageFive, Book Therapy, NeverEnough Store, Alza.cz, Lepsinalada.cz, Alkohol.cz, Barman.cz, Jidloaradost.cz  atd.) 

VYDÁVÁME GASTRONOMICKÝ ČTVRTLETNÍK

Cílem našeho magazínu, který vychází od roku 2004, je inspirace, edukace a zábava. 

POŘÁDÁME EVENTY 

Organizujeme edukační akce pro profesionály i laickou veřejnost. Všechny naše projekty mají společný cíl – zvyšovat povědomí o kvalitní nápojové gastronomii

SEZNAMTE SE

Na tvorbě všeho kolem magazínu Barlife nás pracuje téměř pět desítek zapalených profesionálů – a zdaleka nejenom z oboru gastronomie.

Martin Kraut
zakladatel a vydavatel Barlife

Zuzana Štěpničková
šéfredaktorka Barlife

Jakub Kaše
Barlife Art Director 

Zdeněk Kaštánek
barman, zakladatel Proof & Company 

Vlaďka Kučerová
publicistka v oblasti gastronomie

Michaela Svobodová
marketingová specialistka v oblasti gastronomie

Blanka Datinská
Food textařka a marketing v gastronomii

Vít Šafář
spoluzakladatel Hedonism Spirit

Zuzana Mitvalská
publicistka v oblasti designu a gastronomie

Tomáš Mozr
barový historik, geograf a publicista

Jakub Plášek
stratég v designové agentuře Cocoon

Ladislav Jakl
pivní sommeliér, publicista  a popularizátor pivní pestrosti

Jan Čeřovský
milovník charakterních vín a autor webu jizni-svah.cz

Petra Rybyšarová
Freelance Marketing Manager

Jaromír Hanzal
společník pražírny Nordbeans

Další spolupracovníci: 
Jan Boroš, Jan Braniš, Jared Brown, Vítězslav Cirok, Miloš Danihelka, Lukáš Dvořák, Jakub Dvořák, Kamil Foltán, Tereza Fridrichová, Soňa Hanušová, Alexandra Hatalovská, Kryštof Hordina, Tomáš Ivančík, Barbora Kebová, Kateřina Kluchová, Robin Kolek, Zdeněk Kortiš, Alex Kratěna, Anistatia Miller, Tomáš Nejedlý, Petra Novak, Klára Opatřilová, Daniel Piecuch, Daniel Prokeš, Ľuboš Rácz, Klára Rokosová, Václav Rout, Jaroslav Slámečka, Jaromír Švejdík, Tomáš Trnka, Václav Větvička, Honza Vlasák, Jan Zlámaný. 
 

CHCETE OCHUTNAT BARLIFE? NENECHTE SI UJÍT NÁŠ BLOG

ČLÁNKY

Magie mléka Milk punch

Magie mléka Milk punch

Existují dva druhy mléčného punče. Ten první se skládá obvykle z bourbonu nebo brandy, mléka, cukru a koření. V 18. století byl velmi populární v New Orleans a dodnes připomíná řadě těch, co vyrůstali u břehů Mississippi, ona vánoční rána s hřejivým mléčným punčem. Tím druhým a o poznání zajímavějším typem je však anglický mléčný punč, též známý jako punč z čiřeného mléka.

Elis Monsport: multidisciplinární designérka, umělkyně a rytkyně skla

Elis Monsport: multidisciplinární designérka, umělkyně a rytkyně skla

Produkty Elis Monsport balancují na hraně volného a užitého umění. Ona sama se označuje několika termíny – multidisciplinární designérka, umělkyně a rytkyně skla. Jednoznačné ovšem je, že pod jejíma rukama vznikají dechberoucí autorské kousky provázané s Eliščinou láskou k horám a přírodě.

Prague Bar Show je zpět!

Prague Bar Show je zpět!

Jedna z nejvýznamnějších gastronomických akcí v Česku se vrací na scénu. Prague Bar Show slaví jubilejní desátý ročník a stejně jako v roce 2019 bude hostit více než 100, vystavovatelů a 21 seminářů s odborníky z oblasti gastronomie. Akce se koná v pražském Národním domě na Smíchově v úterý 28. března 2023 od 11 do 20 hodin.

Ochutnali jsme za vás: kokosové vody

Ochutnali jsme za vás: kokosové vody

Kokosová voda je alternativou ke sladkým ovocným šťávám, skvěle funguje jako přírodní izotonický nápoj nebo doplněk do koktejlů. Pro získání nejvyšší kvality nápoje se ořechy sklízí pár týdnů před jejich úplným dozráním, kdy se ještě zcela skrývají v silné kůře se zelenou slupkou. V tuto dobu je v nich této zdravé, svěží a lahodné tekutiny nejvíce. Kokosová voda nemá výraznou chuť ani vůni, díky tomu si nachází oblibu v mixologii. Pojďme se podívat na některé alternativy, z kterých lze vybírat.

Vláďa Sojka - lidská zvídavost nebere konce

Vláďa Sojka - lidská zvídavost nebere konce

Pěstuje kvasinky, využívá plísně a nechává se fascinovat houbami, které - tak jako prastará technika fermentace - podněcuje zájem současné gastronomie. Vláďa Sojka alias MUSHROOMHUNTER popularizuje témata, která si zaslouží řádnou osvět. Vede e-shop Fermentárium a fermentační workshopy, píše blog Zkvašeno - a snaží se chápat řeč mikroorganismů, které tvoří svět okolo nás.

Ve stínu kakaa

Ve stínu kakaa

S předvánočním číslem jsme se chtěli trochu přiblížit tradičních sezónním surovinám jako je například cukr, máslo nebo ořechy, ale také kakao. Zvolili jsme proto chléb. Že apríl teprve bude, víme, ale my si z vás opravdu nestřílíme. Jen zároveň poukazujeme na paradox a krásu českého názvosloví, které udělalo z tohoto konkurenta kakaa vlastně chléb. Nejednu se však o ledajaký chléb. Je to rovnou chléb svatojánský. Nicméně znát ho můžeme také pod názvem karob.