MILUJEME GASTRONOMII

OD ROKU 2004 VYDÁVÁME TIŠTĚNÝ MAGAZÍN

V době, kdy vyšlo první číslo Barlife, na trhu žádný, profesionálně pojatý magazín zaměřený na gastronomii neexistoval. Od té chvíle je naším cílem tvořit ikonický magazín, se kterým čtenář stráví několik dnů, založí si jej do knihovny a bude se k němu vracet. A to se nám splnilo – ani dnes na českém trhu není podobně exkluzivní periodikum věnované gastronomii.

Více než 10 000 stran v Barlife
A každou z nich se snažíme inspirovat, bavit a vzdělávat.

Desetitisíce návštěvníků na unikátních eventech
Které s cílem šířit povědomí o kvalitní gastronomii, organizujeme už 10 let.

Tisíce návštěv barů, bister a restaurací
Prostě to milujeme. Ono taky, kdo by takovou práci nemiloval, že? 

INSPIRUJEME, VZDĚLÁVÁME A BAVÍME UŽ 17 LET

Za necelé dvě desítky naší existence se česká i světová gastronomie hodně posunula. My se také neustále vyvíjíme. Náš cíl však zůstává stejný.

2003 — Vzniká nápad na vytvoření originálního B2B gastro magazínu

2004 — Vychází první číslo Barlife

2005 — Barlife se poprvé stává nečtenějším gastro periodikem v ČR

2006 — Začíná oficiální spolupráce s Drinks International

2007 — Rozšiřujeme distribuci na celou síť Makro 

2008 — Registrujeme ochrannou známku Barlife pro 8 zemí v Evropě

2008 — Poprvé vyhlašujeme Czech Bar Awards

2010 — Začínáme spolupráce s umělci na tvorbě titulních obálek

2011 — Organizujeme první ročník Prague Bar Show

2013 — Organizujeme první ročník RumFestu

2014 — Organizujeme první ročník Ginfestu

2015 — Získáváme ocenění „Nejlepší časopis o nápojích ve střední Evropě“ 

2018 — Organizuje první ročník Whiskyfestu

2019 — Získáváme Zlatý středník za nejlepší B2B časopis v České republice

2020 — Rozšiřujeme cílení na koncové spotřebitele a spouštíme vlastní e-shop

2020 — Vydáváme speciální publikace RumBook a GinBook

2021 —  Rozšiřujeme distribuci o vybraná knihkupectví, e-shopy a zajímavé podniky (PageFive, Book Therapy, NeverEnough Store, Alza.cz, Lepsinalada.cz, Alkohol.cz, Barman.cz, Jidloaradost.cz  atd.) 

VYDÁVÁME GASTRONOMICKÝ ČTVRTLETNÍK

Cílem našeho magazínu, který vychází od roku 2004, je inspirace, edukace a zábava. 

POŘÁDÁME EVENTY 

Organizujeme edukační akce pro profesionály i laickou veřejnost. Všechny naše projekty mají společný cíl – zvyšovat povědomí o kvalitní nápojové gastronomii

SEZNAMTE SE

Na tvorbě všeho kolem magazínu Barlife nás pracuje téměř pět desítek zapalených profesionálů – a zdaleka nejenom z oboru gastronomie.

Martin Kraut
zakladatel a vydavatel Barlife

Zuzana Štěpničková
šéfredaktorka Barlife

Jakub Kaše
Barlife Art Director 

Zdeněk Kaštánek
barman, zakladatel Proof & Company 

Vlaďka Kučerová
publicistka v oblasti gastronomie

Michaela Svobodová
marketingová specialistka v oblasti gastronomie

Blanka Datinská
Food textařka a marketing v gastronomii

Vít Šafář
spoluzakladatel Hedonism Spirit

Zuzana Mitvalská
publicistka v oblasti designu a gastronomie

Tomáš Mozr
barový historik, geograf a publicista

Jakub Plášek
stratég v designové agentuře Cocoon

Ladislav Jakl
pivní sommeliér, publicista  a popularizátor pivní pestrosti

Jan Čeřovský
milovník charakterních vín a autor webu jizni-svah.cz

Petra Rybyšarová
Freelance Marketing Manager

Jaromír Hanzal
společník pražírny Nordbeans

Další spolupracovníci: 
Jan Boroš, Jan Braniš, Jared Brown, Vítězslav Cirok, Miloš Danihelka, Lukáš Dvořák, Jakub Dvořák, Kamil Foltán, Tereza Fridrichová, Soňa Hanušová, Alexandra Hatalovská, Kryštof Hordina, Tomáš Ivančík, Barbora Kebová, Kateřina Kluchová, Robin Kolek, Zdeněk Kortiš, Alex Kratěna, Anistatia Miller, Tomáš Nejedlý, Petra Novak, Klára Opatřilová, Daniel Piecuch, Daniel Prokeš, Ľuboš Rácz, Klára Rokosová, Václav Rout, Jaroslav Slámečka, Jaromír Švejdík, Tomáš Trnka, Václav Větvička, Honza Vlasák, Jan Zlámaný. 
 

CHCETE OCHUTNAT BARLIFE? NENECHTE SI UJÍT NÁŠ BLOG

ČLÁNKY

Španělská šumivá vína nejsou jen cava

Španělská šumivá vína nejsou jen cava

Pokud se řekne bublinky, vybaví se většině milovníků vín především Champagne a Prosecco, případně sekt. A také španělská cava. Produkce šumivých vín se ve Španělsku za poslední dvě dekády více než zdvojnásobila, takže rostla rychleji než celosvětový průměr i spotřeba. Nyní již výrazně přesahuje dva miliony hektolitrů ročně. Celosvětově se tak řadí na čtvrté místo za dominantní Itálii následovanou Francií a Německem. Vývoj se ve Španělsku ovšem nezakládá pouze na objemu –⁠ nabídka se velmi dynamicky transformovala a stále větší důraz Španělé kladou na kvalitu. A to jak u cavy, tak i dalších apelací a uskupení producentů šumivých vín.

Co s tím pivem, vy Češi, pořád máte?

Co s tím pivem, vy Češi, pořád máte?

Češi jsou hrdí na své pivo. Opravdu? Asi jak kdo. Oprávněně? Asi jak v čem. Pijeme pivo nejvíc na světě. Skutečně? Podle některých kritérií vůbec ne. Jsou Češi pivem zpití alkoholici? No, nezdá se.
 Evidentně se kolem fenoménu českého piva točí víc otázek než jen ta v titulku. Tak si na některé zkusme letmo odpovědět.

Dita Buchtová - Z lásky k doteku a přírodnímu materiálu

Dita Buchtová - Z lásky k doteku a přírodnímu materiálu

Dita Buchtová je studentkou pražské UMPRUM a mladou nadějí české designérské scény. Pod jejíma rukama vznikají zajímavé předměty s promyšleným konceptem. Zalíbení Dita našla zejména v práci se dřevem a v ručním soustružení.

Foodpairing: V letním sladění

Foodpairing: V letním sladění

Při přípravě koktejlů určených k párování s jídlem je nutné vzít v potaz hned několik faktorů, které ovlivňují výsledný dojem: množství alkoholu, kyselost, vnesení bylinných nebo květinových tónů do drinku či sladění s národní kuchyní. A mnohem víc! Vše má na úspěch výsledného párování významný vliv. Podívejme se tedy, jak se s touto nelehkou disciplínou popasoval náš barman s kuchařem v letně laděném tříchodovém menu.

Podniky: Celé spektrum chutí

Podniky: Celé spektrum chutí

Dal by si někdo toast? Pokud vaše odpověď na tuto nebo jinou pečivovitou otázku zní ano, čtěte dále. Tentokrát pro vás máme tip na pekařství, jež vyrostlo na Letné, ale také na koktejlový bar v Liberci. V úvodu ještě připomeneme, že Bjukitchen Báry Karpíškové už přivítalo první hosty stejně jako dejvické Zrno zrnko nebo liberecká restaurace Nakraji. Novinky hlásí také Ambiente, chystá se Štangl nebo Burger Servis. Seznam podniků, které stojí za návštěvu, se tak opět povážlivě rozšiřuje.

Divočina uvnitř nás může zachránit svět

Divočina uvnitř nás může zachránit svět

Denisa Šimlová alias Divoženka v kuchyni učí lidi poznávat ryzí divokost – v přírodě i uvnitř sebe sama. Posledních pár let se věnuje kurzům a předává zkušenosti s fermentací, sběračstvím a hyperlokálností, kterou jí odkrývá život na statku uprostřed Kokořínska. Právě tam jsme si povídali o fermentačních technikách a mýtech, o léčivých dřevokazných houbách, kvašení ovoce naslano a odhodlání kráčet po vlastní trase.