MILUJEME GASTRONOMII

OD ROKU 2004 VYDÁVÁME TIŠTĚNÝ MAGAZÍN

V době, kdy vyšlo první číslo Barlife, na trhu žádný, profesionálně pojatý magazín zaměřený na gastronomii neexistoval. Od té chvíle je naším cílem tvořit ikonický magazín, se kterým čtenář stráví několik dnů, založí si jej do knihovny a bude se k němu vracet. A to se nám splnilo – ani dnes na českém trhu není podobně exkluzivní periodikum věnované gastronomii.

Více než 10 000 stran v Barlife
A každou z nich se snažíme inspirovat, bavit a vzdělávat.

Desetitisíce návštěvníků na unikátních eventech
Které s cílem šířit povědomí o kvalitní gastronomii, organizujeme už 10 let.

Tisíce návštěv barů, bister a restaurací
Prostě to milujeme. Ono taky, kdo by takovou práci nemiloval, že? 

INSPIRUJEME, VZDĚLÁVÁME A BAVÍME UŽ 17 LET

Za necelé dvě desítky naší existence se česká i světová gastronomie hodně posunula. My se také neustále vyvíjíme. Náš cíl však zůstává stejný.

2003 — Vzniká nápad na vytvoření originálního B2B gastro magazínu

2004 — Vychází první číslo Barlife

2005 — Barlife se poprvé stává nečtenějším gastro periodikem v ČR

2006 — Začíná oficiální spolupráce s Drinks International

2007 — Rozšiřujeme distribuci na celou síť Makro 

2008 — Registrujeme ochrannou známku Barlife pro 8 zemí v Evropě

2008 — Poprvé vyhlašujeme Czech Bar Awards

2010 — Začínáme spolupráce s umělci na tvorbě titulních obálek

2011 — Organizujeme první ročník Prague Bar Show

2013 — Organizujeme první ročník RumFestu

2014 — Organizujeme první ročník Ginfestu

2015 — Získáváme ocenění „Nejlepší časopis o nápojích ve střední Evropě“ 

2018 — Organizuje první ročník Whiskyfestu

2019 — Získáváme Zlatý středník za nejlepší B2B časopis v České republice

2020 — Rozšiřujeme cílení na koncové spotřebitele a spouštíme vlastní e-shop

2020 — Vydáváme speciální publikace RumBook a GinBook

2021 —  Rozšiřujeme distribuci o vybraná knihkupectví, e-shopy a zajímavé podniky (PageFive, Book Therapy, NeverEnough Store, Alza.cz, Lepsinalada.cz, Alkohol.cz, Barman.cz, Jidloaradost.cz  atd.) 

VYDÁVÁME GASTRONOMICKÝ ČTVRTLETNÍK

Cílem našeho magazínu, který vychází od roku 2004, je inspirace, edukace a zábava. 

POŘÁDÁME EVENTY 

Organizujeme edukační akce pro profesionály i laickou veřejnost. Všechny naše projekty mají společný cíl – zvyšovat povědomí o kvalitní nápojové gastronomii

SEZNAMTE SE

Na tvorbě všeho kolem magazínu Barlife nás pracuje téměř pět desítek zapalených profesionálů – a zdaleka nejenom z oboru gastronomie.

Martin Kraut
vydavatel

Patrik Medřický
Marketing & online Barlife, e-shop

Zdeněk Kaštánek
barman, spoluzakladatel Proof & Company, spoluzakladatel Trunk Bros

Michaela Vašíčková
Korektorka

Jakub Kaše
Art Director

Tomáš Mozr
barový historik, geograf a publicista

Michaela Svobodová
marketingová specialistka v oblasti gastronomie

Vlaďka Kučerová
publicistka v oblasti gastronomie

Barbora Karchová
provozní Cabaretu de Péchés

Vít Šafář
spoluzakladatel Hedonism Spirit

Daniel Piecuch
architekt, jednatel společnosti Studio PHX s.r.o.

Zuzana Mitvalská
publicistka v oblasti designu

Petra Rybyšarová
Freelance Marketing Manager

Jan Čeřovský
milovník charakterních vín a autor webu jizni-svah.cz

Ladislav Jakl
pivní sommeliér, publicista, prezident První pivní extraligy a popularizátor pivní pestrosti

Jaromír Hanzal
společník pražírny Nordbeans

Jakub Plášek
stratég v brandingové a designové agentuře Cocoon

Další spolupracovníci: 
Jan Boroš, Jan Braniš, Jared Brown, Vítězslav Cirok, Miloš Danihelka, Lukáš Dvořák, Jakub Dvořák, Kamil Foltán, Tereza Fridrichová, Alexandra Hatalovská, Kryštof Hordina, Tomáš Ivančík, Barbora Kebová, Kateřina Kluchová, Robin Kolek, Zdeněk Kortiš, Alex Kratěna, Anistatia Miller, Tomáš Nejedlý, Petra Novak, Daniel Prokeš, Ľuboš Rácz, Václav Rout, Jaroslav Slámečka, Tomáš Trnka, Václav Větvička, Honza Vlasák, Jan Zlámaný

CHCETE OCHUTNAT BARLIFE? NENECHTE SI UJÍT NÁŠ BLOG

ČLÁNKY

Uganda: Od robusty k výběrové kávě

Uganda: Od robusty k výběrové kávě

Historie kávy v Ugandě se začala psát jen něco málo před sto lety. Ovšem i tak si Uganda stihla za tu dobu vybudovat celosvětový věhlas a zmnohonásobit svou každoroční produkci. Během jednoho století se proměnila z kávového Davida na Goliáše. Dnes se jedná o třetího největšího exportéra robusty na světě. O své místo se ale hlásí také výběrová káva.

Mexická kráska Margarita

Mexická kráska Margarita

Tenkrát v Mexiku… Tak nějak by mohl začít příběh o jednom z nejslavnějších koktejlů na bázi tequily. Jeho pokračování je ale plné domněnek a nesrovnalostí, není dokonce ani jasně doloženo, kdo tento drink jako první připravil.

Stará Anglie v moderním pojetí

Stará Anglie v moderním pojetí

V londýnském podniku The Berkeley Bar & Terrace má každý drink svůj příběh. Od ročníkového šampaňského zapomenutého ve francouzském sklepě přes slad, který následně zrál po generace, až po červené víno, které si po skleničce vychutnáte jen díky Coravinu. Každá z položek v nabídce je pečlivě vybrána s ohledem na svůj jedinečný charakter.

Vstávat a cvičit!

Vstávat a cvičit!

Práce v gastronomii, a obzvlášť za barem, je vysilující a mnohdy stresující. Nedat najevo sebemenší únavu a celý večer zvesela šejkrovat jeden koktejl za druhým. Nad ránem pak bolí ruce, nohy i obličej. Co s tím? Řešením může být jóga. Díky ní si protáhnete svaly, a navíc napomůže vaší odolnosti vůči stresu a k psychické pohodě.

Skotská whisky pro začátečníky

Skotská whisky pro začátečníky

Výraz whisky má své kořeny v gaelštině. Vznikl jako ekvivalent k latinskému aqua vitae, tedy voda života. Ten výraz zněl původně uisge beatha. Zkracováním a komolením výslovnosti z něj Skotové časem udělali usky a odtud už byl jen krůček k názvu pálenky, jež Skotsko proslavila po celém světě. Kdo by neznal skotskou whisky?

Suchej únor nemusí být až tak suchý!

Suchej únor nemusí být až tak suchý!

Ach únor, měsíc, který mnoho lidí naplňuje chmury. Vánoční světla zhasla, rána jsou stále temná a ve vzduchu kouše mráz. A do toho se ti největší odvážlivci, hrdinové, zřeknou alkoholu! Vyzkouší, jaké je to být bez něj!