MILUJEME GASTRONOMII

OD ROKU 2004 VYDÁVÁME TIŠTĚNÝ MAGAZÍN

V době, kdy vyšlo první číslo Barlife, na trhu žádný, profesionálně pojatý magazín zaměřený na gastronomii neexistoval. Od té chvíle je naším cílem tvořit ikonický magazín, se kterým čtenář stráví několik dnů, založí si jej do knihovny a bude se k němu vracet. A to se nám splnilo – ani dnes na českém trhu není podobně exkluzivní periodikum věnované gastronomii.

Více než 10 000 stran v Barlife
A každou z nich se snažíme inspirovat, bavit a vzdělávat.

Desetitisíce návštěvníků na unikátních eventech
Které s cílem šířit povědomí o kvalitní gastronomii, organizujeme už 10 let.

Tisíce návštěv barů, bister a restaurací
Prostě to milujeme. Ono taky, kdo by takovou práci nemiloval, že? 

INSPIRUJEME, VZDĚLÁVÁME A BAVÍME UŽ 17 LET

Za necelé dvě desítky naší existence se česká i světová gastronomie hodně posunula. My se také neustále vyvíjíme. Náš cíl však zůstává stejný.

2003 — Vzniká nápad na vytvoření originálního B2B gastro magazínu

2004 — Vychází první číslo Barlife

2005 — Barlife se poprvé stává nečtenějším gastro periodikem v ČR

2006 — Začíná oficiální spolupráce s Drinks International

2007 — Rozšiřujeme distribuci na celou síť Makro 

2008 — Registrujeme ochrannou známku Barlife pro 8 zemí v Evropě

2008 — Poprvé vyhlašujeme Czech Bar Awards

2010 — Začínáme spolupráce s umělci na tvorbě titulních obálek

2011 — Organizujeme první ročník Prague Bar Show

2013 — Organizujeme první ročník RumFestu

2014 — Organizujeme první ročník Ginfestu

2015 — Získáváme ocenění „Nejlepší časopis o nápojích ve střední Evropě“ 

2018 — Organizuje první ročník Whiskyfestu

2019 — Získáváme Zlatý středník za nejlepší B2B časopis v České republice

2020 — Rozšiřujeme cílení na koncové spotřebitele a spouštíme vlastní e-shop

2020 — Vydáváme speciální publikace RumBook a GinBook

2021 —  Rozšiřujeme distribuci o vybraná knihkupectví, e-shopy a zajímavé podniky (PageFive, Book Therapy, NeverEnough Store, Alza.cz, Lepsinalada.cz, Alkohol.cz, Barman.cz, Jidloaradost.cz  atd.) 

VYDÁVÁME GASTRONOMICKÝ ČTVRTLETNÍK

Cílem našeho magazínu, který vychází od roku 2004, je inspirace, edukace a zábava. 

POŘÁDÁME EVENTY 

Organizujeme edukační akce pro profesionály i laickou veřejnost. Všechny naše projekty mají společný cíl – zvyšovat povědomí o kvalitní nápojové gastronomii

SEZNAMTE SE

Na tvorbě všeho kolem magazínu Barlife nás pracuje téměř pět desítek zapalených profesionálů – a zdaleka nejenom z oboru gastronomie.

Martin Kraut
vydavatel

Barbora Karchová
šéfredaktorka

Patrik Medřický
Marketing & online Barlife, e-shop

Jakub Kaše
Barlife magazine Art Director 

Zdeněk Kaštánek
barman, zakladatel Proof & Company 

Michaela Svobodová
marketingová specialistka v oblasti gastronomie

Vlaďka Kučerová
publicistka v oblasti gastronomie

Vít Šafář
spoluzakladatel Hedonism Spirit

Zuzana Mitvalská
publicistka v oblasti designu a gastronomie

Tomáš Mozr
barový historik, geograf a publicista

Jakub Plášek
stratég v designové agentuře Cocoon

Ladislav Jakl
pivní sommeliér, publicista  a popularizátor pivní pestrosti

Jan Čeřovský
milovník charakterních vín a autor webu jizni-svah.cz

Petra Rybyšarová
Freelance Marketing Manager

Jaromír Hanzal
společník pražírny Nordbeans

Další spolupracovníci: 
Jan Boroš, Jan Braniš, Jared Brown, Vítězslav Cirok, Miloš Danihelka, Lukáš Dvořák, Jakub Dvořák, Kamil Foltán, Tereza Fridrichová, Alexandra Hatalovská, Kryštof Hordina, Tomáš Ivančík, Barbora Kebová, Kateřina Kluchová, Robin Kolek, Zdeněk Kortiš, Alex Kratěna, Anistatia Miller, Tomáš Nejedlý, Petra Novak, Daniel Piecuch, Daniel Prokeš, Ľuboš Rácz, Václav Rout, Jaroslav Slámečka, Tomáš Trnka, Václav Větvička, Honza Vlasák, Jan Zlámaný. 
 

CHCETE OCHUTNAT BARLIFE? NENECHTE SI UJÍT NÁŠ BLOG

ČLÁNKY

Bar Múzsa: Inspirace v hotelovém lobby

Bar Múzsa: Inspirace v hotelovém lobby

Múza - tajemná síla božské inspirace, která se zrodila v prostorách paláce Four Seasons Gresham. Budapešť říká, že tento okamžik inspirace najdete v každém koutu. A najdete ji i v novém baru umístěném v hotelovém lobby.

Potenciál staření ginu

Potenciál staření ginu

Tato technika nebo způsob úpravy ginu nabyla na popularitě v prvních 10 letech tohoto tisíciletí, kdy nastala světová renesance ginů a malé destilerie zažily opravdový boom.

Tomáš Nossek: na naturální víno by se nemělo dívat skrz prsty

Tomáš Nossek: na naturální víno by se nemělo dívat skrz prsty

Víno vyráběné bez chemického zásahu, tzv. víno naturální, oslovuje v Česku čím dál větší publikum. Paradoxem je, že zahraniční spotřebitelé jsou o kvalitě českého naturálního vína přesvědčeni mnohem více než čeští. Jak to s naturálním vínem na českém trhu reálně vypadá?

Sloe gin, trnkový likér

Sloe gin, trnkový likér

Sloe gin sbírá poslední dobou popularitu ze všech směrů. Jak v koktejlových barech, tak v restauracích. Zpočátku to ale byl likér chudé společnosti a trnkový keř britům sloužil primárně jako živý plot. Postupně si ale u barmanů začínal získávat své místo.

UK rum na vzestupu

UK rum na vzestupu

Podle statistik se v roce 2020 výroba a distribuce rumů pocházejícího z Velké Británie o 38 % zvýšila a poptávka neustále roste. Kam vlastně tato kategorie, říkejme jí UK rumy, vlastně patří? Jak se zatím profiluje a může vůbec konkurovat obrovským značkám, které mají staletou historii, tropické stárnutí, šmrnc a finance na marketing?

Dlouho očekávaný Ginfest

Dlouho očekávaný Ginfest

Festival milovníků jalovcových moků po dlouhém čekání nakonec proběhl. Jasně se ukázalo, že dokáže přitáhnout Ginové labužníky. Podívejte se na reportáž z Ginfestu 2021 pořádaný Barlifem.