INSPIRUJEME. VZDĚLÁVÁME. BAVÍME.

VYDÁVÁME GASTRONOMICKÝ ČTVRTLETNÍK V LUXUSNÍM DESIGNOVÉM  PROVEDENÍ. PRO MILOVNÍKY GASTRONOMIE Z OBOU STRAN BARU.

Aktuální číslo – BARLIFE 99 
 

Nová pestrobarevná obálka vyrobená složitou technologií, nové rubriky, exkluzivnější formát čtvrtletníku a nově více než 100 stran. 

POŘÁDÁME JEDINEČNÉ GASTRONOMICKÉ FESTIVALY. PRO NADŠENCE I PROFESIONÁLY.

ČESKOU GASTRONOMII VZDĚLÁVÁME, BAVÍME A INSPIRUJEME. UŽ 16 LET.

Martin Žufánek
Lihovar Žufánek

Barlife je pro mě taková gastro encyklopedie, která vychází na pokračování. Každé číslo je unikátní a každý ročník do vás dostane informace, jaké nezískáte nikde jinde.

Adam Matuška
pivovar Matuška & Dva kohouti

Na Barlife mě baví, že si každý přijde na své. Vždy ale v nejvyšší kvalitě. Ať už se jedná o pálenky, víno, pivo, barovou kulturu a mnoho dalšího.

Jan Braniš
Bugsy's bar & Špejle

Nový Barlife se moc povedl. A to říkám jako člověk, který má doma všechny díly hned od prvního! Gratuluju moc, skvělý!

Vítězslav Cirok
L'Fleur

Barlife je jeden z mála tištěných časopisů, které čtu už od prvního vydání. Pokaždé se těším na nové číslo, které mi přinese nové informace ze všech odvětví našeho oboru. Poslední číslo bylo obzvlášť vydařené! Jak po grafické stránce, tak i obsahově.

Roman Vaněk
Pražský kulinářský institut

Lidová moudrost říká: „Je veliký rozdíl stát za barem a před barem.” S veškerou úctou smekám před profesionály, kteří vytvořili tento nadčasový informačně-designový skvost. Precizně zpracovaná publikace, která nenuceně a s lehkostí propojuje oba světy. Svět „za barem” s tím „před barem.” To je pro mně bez nadsázky nový Barlife!

CHCETE OCHUTNAT? PUSŤTE SE DO NAŠEHO BLOGU.

ČLÁNKY

Foodpairing: Ahoj, léto!

Foodpairing: Ahoj, léto!

Kdy jindy si můžeme tolik užívat hojnosti čerstvých surovin a experimentovat při objevování nových kombinací chutí a vůní než v nadcházející teplé a slunečné části roku. Menu i koktejly námi vybraného šéfkuchaře i šéfbarmana hrdě obstojí samostatně, ovšem teprve jejich spárováním se otevírají všem smyslům nové obzory. Párování jídla s pitím je bezesporu způsob, jak umocnit zážitek z obojího. Až se letošní léto přihlásí o slovo, nejbližší vodní plocha nebude na dosah a vy dostanete chuť na něco opravdu osvěžujícího, vězte, že potřebujete letní koktejl Štěpána Šimánka. A budete-li chtít o letním večeru pohostit vzácnou návštěvu, připravte jí k míchaným drinkům rovnou celé tříchodové menu Igora Chramce. Počítejte však s tím, že návštěva nebude chtít odejít.

Diego Loret de Mola: Pisco je nejautentičtější destilát na světě

Diego Loret de Mola: Pisco je nejautentičtější destilát na světě

Diego Loret de Mola opustil Peru před téměř 40 lety, kdy se kvůli studiu odstěhoval do Spojených států amerických. A už zde zůstal. Spojení se svou rodnou zemí však nepřerušil. Dokonce si předsevzal, že peruánskou kulturu zviditelní po celém světě, a to prostřednictvím vlastní značky BarSol Pisco. Během jeho pražské návštěvy jsme se Diega zeptali nejen na jeho značku, ale také na tu nejzásadnější otázku týkající se původu pisca.

Ženy a víno patří k sobě

Ženy a víno patří k sobě

Vinařský byznys je stále vnímán jako – mírně řečeno – pánský klub, od samotné práce na vinicích a vinaření přes obchod s vínem až po someliérské pozice nebo vinnou kritiku. V tomto se příliš neliší od ostatních odvětví podnikání s alkoholem a několik zásadních a často skloňovaných ženských vinařských osobností v historii na tom příliš nemění. I přesto, že ženy konzumují víno častěji než muži a zároveň mají v průměru znatelně lepší schopnosti k rozeznávání vůní a chutí. Je mezi nimi i mnohem více tzv. supertasterů s obzvlášť velkým množstvím chuťových receptorů a schopností vnímat jemné nuance. Studie dokonce prokázaly, že především ženy v reprodukčním věku dokázaly po určitém tréninku identifikovat aromata v koncentracích až o 11 řádů nižších než muži. A to už je vskutku velký rozdíl!